NEM COSMETICS Kwaliteit, kennis en service voor de professionele schoonheidsbranche
Geen producten in je winkelmand

FAQ

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kan ik een nieuwe aanvragen?
Hoeveel zijn de verzend- en administratiekosten?
Hoe blijf ik op de hoogte van het laatste nieuws?
Waarom zie ik geen prijzen?
Ik zoek een bepaald product. Hoe kan ik dit snel vinden op de website?
Ik zoek een bepaald product, maar ik kan het niet vinden. Wat nu?
Er staat geen of weinig informatie bij het product dat mij interesseert. Wat nu?
Hoe weet ik of een bepaald product op voorraad is?
Hoe kan ik mij registreren?
Waarom wordt er een KVK-nummer gevraagd bij de registratie?
Wat is mijn klantnummer?
Mijn gegevens zijn veranderd. Hoe kan ik die aanpassen?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ik heb geen toegang meer tot mijn account. Wat nu?
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
Hoe kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ik heb zojuist besteld, maar ik ben iets vergeten. Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Ik heb zojuist besteld, maar ik wil mijn bestelling annuleren. Kan dat?
Ik heb zojuist besteld, maar ik heb me vergist van afleveradres. Kan ik dat nog wijzigen?
Kan ik veilig online betalen?
Wanneer moet ik betalen als ik voor bankoverschrijving kies?
Ik wil mijn bestelling via bankoverschrijving betalen. Op welk rekeningnummer kan ik dit doen?
Hoe kan ik een terugbetaling ontvangen?
Hoeveel bedragen de verzendingskosten / leveringskosten / portkosten?
Wat is de leveringstermijn? Wanneer mag ik mijn pakket verwachten?
Moet ik aanwezig zijn wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres dan mijn woonadres?
Kan ik een datum kiezen waarop mijn bestelling bezorgd wordt?
Hoe weet ik of mijn pakket verzonden is?
Kan ik de status van de verzending volgen?
Ik was niet aanwezig op het moment van de levering. Waar vind ik mijn pakket?
Ik ben verhuisd. Hoe kan ik mijn nieuwe adres doorgeven?
Ik heb het verkeerde adres opgegeven. Wat nu?
Mijn pakket is beschadigd. Wat moet ik doen?
Mijn pakket werd niet geleverd. Wat nu?
Kan ik een bestelling retourneren?
Ik heb het verkeerde product besteld of een verkeerd product ontvangen. Wat nu?
Mijn pakket is onvolledig. Wat nu?
Volgens de koerierdienst heb ik mijn pakket ontvangen, maar dat klopt niet. Wat nu?
Heb ik fabrieksgarantie op apparatuur/
Kan ik samples ontvangen van een product voor ik een aankoop doe?
Ik heb het antwoord op mijn vraag niet gevonden.